KALİTE POLİTİKAMIZ
MÜŞTERİLER VE İLGİLİ PAYDAŞLAR
Ürünlerimizin ve servislerimizin kalitesi müşterilerimiz tarafından belirlenir. İlgili paydaşlar firmamızın ürünleri ve servisi üzerindeki beklentileri genişletirler. Bu beklentileri karşılamak en yüksek önceliğimizdir.
KALİTE SORUMLULUĞU
Kalite, her çalışan için bir görev ve amaçtır. Yöneticiler, çalışanları için rol modeldir. Şirketin politika ve stratejisini güvence altına alan, risk odaklı düşünceyi teşvik eden ve yönetim sistemini sürekli geliştiren uygun süreçlerden sorumludurlar.
KURUMSAL SORUMLULUK
Vaillant Group, ürünlerinin geliştirilmesi ve üretilmesi aşamalarında, kaynakları doğru kullanmayı ve çevreye olan sorumluluklarını yerine getirmeyi taahhüt eder. Prensipler, Birleşmiş Milletler Küresel İLKELER SÖZLEŞMESİNE göre tanımlanır ve uygulanır.
SÜREKLİ İYİLEŞTİRME
Mevcut süreçler sürekli ölçülür ve karlı büyüme sağlamak için Altı Sigma yöntemleri uygulanarak geliştirilir. Uygulamalar, önemli iş süreçlerimize yüksek kaliteli iş sonuçlarına ulaşımı destekleyecek şekilde entegre edilmiştir.
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK
Sürdürebilirlik boyutu, kalite politikamızın önemli bir parçasıdır. Müşterilerimizin uzun dönemli bağlılığının sağlanmasında, yüksek kaliteli ürün ve servis yapısını tamamlayan bir yapı taşıdır.
ÇALIŞANLAR
Çalışanlarımız, görevlerini yerine getirme konusunda yetkindirler. Şirketimizdeki güvenlik standartlarına göre etkili, verimli ve sorumlu olarak çalışırlar. Faaliyetlerimize üç ortak değerimiz olan cesaret, tutku ve dürüstlük değerleri öncülük etmektedir.