Bul

Vaillant Türkiye

Vaillant Türkiye Kasım 1992’de %100 yabancı sermaye ile faaliyete başladı. Vaillant, 21. yılında İstanbul’daki Merkezi yanısıra Ankara ve İzmir ofislerinde çalışan personeli ile tüketicilerine hizmet vermektedir. Vaillant Bölge Müdürlükleri yeterliliği sürekli denetlenen geniş bir yetkili satıcı teşkilatı ile güç kazanmaktadır. Vaillant yetkili satıcıları, Türk ve Alman uzmanlar tarafından uygulanan düzenli eğitimler ile Vaillant’ın geliştirdiği en yeni teknolojileri bilinçli olarak tüketicilere sunmaktadır.

Yüksek kalite standartları kanıtlanmış Vaillant ürünlerinin, ancak yine kalite standardı yüksek servis hizmetiyle işletmeye alınmasının öneminin bilincinde olan Vaillant, baştan beri kendi bünyesinde oluşturduğu güçlü servis teşkilatıyla tüketici memnuniyetini maksimize etmektedir.

Vaillant cihazları devreye alınma ve servis işlemleri, sadece Vaillant’ın özel eğitilmiş kendi servis elemanları tarafından sağlanmaktadır.

Vaillant Türkiye Ürün Yelpazesi

LPG ve doğal gazlı duvar tipi kombi cihazları (VUW cihazlar)

LPG ve doğal gazlı duvar tipi ısıtma cihazları (VU cihazlar)

Yoğuşmalı duvar tipi kombi cihazları (VUW cihazlar)

Yoğuşmalı duvar tipi ısıtma cihazları ve kazanlar (VU cihazlar)

Yoğuşmalı duvar tipi kazanlı (ecoTEC)

Yoğuşmalı yer tipi kazanlar (ecoCRAFT)

Elektrikli hidrolik şofbenler

Elektrikli elektronik şofbenler

Boylerler

Oda termostatları

Dış hava kompanzasyonlu otomatik kontrol sistemleri

Split- Inverter Split Klima cihazları

Topraktan suya ısı pompaları

Sudan suya ısı pompaları

Havadan suya ısı pompaları

Güneş enerjisi ile su ısıtma sistemleri

Güneş enerjisi ile ev ısıtma sistemleri

Güneş enerjisi ile elektrik üretme sistemleri

Vaillant Türkiye’de Satış sonrası tüketiciye verilen hizmetler

Teknik hizmet ve servis

Vaillant, yüksek kalite standartları kanıtlanmış ürünlerinin, ancak yine kalite standardı yüksek servis hizmetiyle işletmeye alınmasının öneminin bilincindedir. Bu nedenle faaliyetlerini kendi bünyesinde oluşturduğu güçlü servis örgütüyle sürdürüyor. Hedefinde ise tüketici memnuniyetini en üst düzeye çıkarma yer alıyor.

Bu kapsamda Vaillant cihazlarının devreye alınma ve servis işlemleri, sadece özel eğitilmiş servis elemanları tarafından 7 gün 24 saat (bayram dahil) gerçekleştiriliyor.

Vaillant bünyesinde bulunan tüm servis araçları, içi özel olarak tasarlanmış raf sistemi, tüm ürün paleti ve ilgili yedek parçalarla, yürüyen bir servis istasyonu şeklinde faaliyet gösteriyor. Servislerde sunulan cihazların her türlü orijinal yedek parça hizmeti de Vaillant güvencesi altında veriliyor.

Ücretsiz ilk çalıştırma, servis, yedek parça, bakım hizmetleri, Teknik Çözüm merkezi ve servis bölümünde çalışan personeliyle, Vaillant, tüketiciye verilen hizmette kalite çizgisini sürekli yüksek tutmayı hedefliyor.

Vaillant kullanıcıları, 444 2 888’i arayarak 24 saat kesintisiz teknik destek alabiliyor.

Vaillant’tan Akıllı Servis

Dünyanın ve Avrupa'nın ısıtma sistemlerindeki öncü kuruluşu Vaillant, Satış sonrası servis hizmetlerinde hızı arttırmak, servis sistemini daha da modernleştirmek ve servis elamanın müşteri bilgilerini daha kolay takip etmesini sağlamak amacıyla yeni bir sistemi uygulamaya başladı. “ Akıllı Servis”

Sadece Vaillant Türkiye’de uygulanan, Vaillant Türkiye Teknik Servis ve IT birimlerinin ortaklaşa yürüttükleri çalışmalar sonucu oluşturulan Akıllı Servis sistemi tüm servis bilgilerinin anında bilgisayar ortamına aktarılarak tüm kontrollerin merkezden yapılmasını, merkez ile servis elemanının sürekli iletişim içinde olmasını sağlar.

Türkiye çapındaki servis elemanlarının kullanımına sunulan el bilgisayarı GPRS yardımı ile servis elamanının ve merkezin sürekli bilgi alış verişi yapmasına olanak veriyor.

Akıllı Servis sisteminde her servis elemanında bulunan el bilgisayarı ve printer sayesinde servis elemanlarının tüketicilerin evinde ulaştıkları doğru ve hatasız bilgiler merkeze doğru ve anında ulaşır. Bu sayede tüm işlemlerde kağıt kayıt tutmaya gerek kalmaz. Kağıt, sadece müşteriye verilecek fatura, servis formu gibi belgelerden ibarettir.

Bu sistemde daha hızlı ve daha kaliteli servis verilmektedir.

Tüketici Club

1994 yılında, “koşulsuz müşteri memnuniyetini” sağlamak amacıyla kurulan Vaillant Tüketici Club (VTC) , İstanbul, Ankara ve İzmir ofisleriyle, 300 bini aşkın üyesine hizmet veriyor.

Tüm Vaillant kombi, kazan , klima veya yenilenebilir enerji sistemleri kullanan tüketiciler ücretsiz olarak Vaillant Tüketici Club’e üye olabiliyor. Vaillant Tüketici Club üyeleri, geniş avantajlardan yararlanıyor:

Vaillant Tüketici Club üyeleri tavsiyeleriyle satışı gerçekleşen her Vaillant kombi , kazan, klima veya yenilenebilir enerji sistemleri Vaillant Teknik Servis tarafından devreye alındığı an Altın Puan kazanıyor.

Her tavsiyede alınan ve biriken Altın Puanlarla üyeler birbirinden değerli armağanlara sahip oluyorlar.

Bu armağanlar; Cumhuriyet altını, mutfak eşyaları, televizyonlar, home theatrelar, cep telefonları, kameralar, fotoğraf makinaları, bisikletler, buzdolabı, çamaşır makinası,bilgisayarlar, küçük ev aletleri, yurtiçi ve yurtdışı seyahatler.

Vailllant Tüketici Club’de kullanılan özel bilgisayar programı ile tüketici memnuniyetine ait analizler yapılmakta ve sonuçlara göre tüm faaliyetler gözden geçirilmektedir.

Vaillant Tüketici Şikayet Bölümü

Vaillant, tüketicilerinden gelen her türlü şikayeti %100 tüketici memnuniyeti ile 24 saat içerisinde çözmek amacıyla 1998 yılında Tüketici Şikayet bölümünü kurdu.

Vaillant’ta tüketici şikayeti denince; üründen, servisten kaynaklanan her türlü soruna ilaveten yetkili satıcıların yaptığı tesisat ve verdiği hizmetten kaynaklanan tüm sorunlar algılanmaktadır. Şikayet Bölümünün amacı tüm bu sorunları en kısa sürede koşulsuz müşteri memnuniyeti ile çözmektir. Tüketici Şikayet Bölümü yaptığı gelişme ve iyileşmeler ile çözüm süresini 10 saate kadar indirmiştir.

Şikayet Bölümüne gelen her sorun için ayrı bir şikayet dosyası açılarak sorun takibe alınmaktadır. İlgili bölüme aktarılan şikayet %100 tüketici memnuniyeti ile çözülerek tüketiciden sorunun giderildiğine dair onay alınmaktadır.

Şikayeti giderilen tüketiciler, daha sonra Vaillant yetkilileri tarafından ziyaret edilmekte ve görüşleri alınmaktadır. Oluşturulan şikayet dosyaları yapılan aylık kontroller ile raporlanmakta ve koşulsuz müşteri memnuniyetini sağlayabilmek ve kullanıcılara daha iyi hizmet verebilmek için sürekli iyileştirme çalışmaları yapılmaktadır.